Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αμερικανικό ενδιαφέρον για σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης

Κοινοπραξία επενδυτών από την Αμερική έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για την υλοποίηση της σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με άλλα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας, όπως ανακοίνωσε από το βήμα του Thessaloniki Summit ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής.


«Θα πρέπει να γίνει πράξη η σιδηροδρομική πεδινή χάραξη Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Αλεξανδρούπολης, ενώ το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης θα πρέπει να συνδεθεί με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας» ανέφερε, κατά την ομιλία του, ο υπουργός και υπογράμμισε ιδιαίτερα τη μεγάλη σημασία διασύνδεσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τα λιμάνια της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης.

Από την άλλη, όπως ανέφερε ο υπουργός, η νέα σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης αργεί, καθότι δεν υπήρχαν μελέτες και ως εκ τούτου θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο χρόνια για να ωριμάσει το έργο. Λόγω, πάντως, των μεγάλων καθυστερήσεων στα σιδηροδρομικά -και όχι μόνο- έργα ο υπουργός ανέφερε ότι θα υιοθετηθεί ένα νέο μοντέλο, θα δίνεται η δυνατότητα σε ιδιώτες να μπορούν να υλοποιούν μεγάλα έργα στη χώρα μας.

Όπως ανέφερε, η ιδέα είναι εναρμονισμένη με το ευρωπαϊκό δίκαιο και εφαρμόζεται στην Ιταλία. «Ουσιαστικά, θα καλούμε τον ιδιώτη να έρθει και να μας δώσει αυτός κοστολογημένα μια ιδέα για ένα project, μια επένδυση που θέλει να κάνει στη χώρα μας. Θα μπορεί, μάλιστα, ο ενδιαφερόμενος επενδυτής να έρθει από μόνος του και να μας καταθέσει την ιδέα του για την υλοποίηση ενός project, χωρίς να έχουμε κάνει εμείς πρόσκληση» σημείωσε ο υπουργός και συμπλήρωσε ότι η παραπάνω πρακτική έχει ήδη ακολουθηθεί για το έργο του αεροδρομίου στο Ηράκλειο.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε. Σωτήρης Θεοφάνης εκτίμησε πως τον Απρίλιο του 2020, υπό προϋποθέσεις, θα αναδειχθεί ο εργολάβος για το πολυαναμενόνενο και εξαιρετικά κρίσιμο για τις προοπτικές του λιμανιού της Θεσσαλονίκης project της επέκτασης της 6ης προβλήτας, το οποίο έχει ορίζοντα υλοποίησης 36-38 μήνες. Ο κ. Θεοφάνης σημείωσε, επίσης, ότι διεξάγονται διαγωνιστικές διαδικασίες για την προμήθεια τριών γερανογεφυρών, ενώ σύντομα η ΟΛΘ Α.Ε. θα είναι σε θέση να ανακοινώσει τη δημιουργία «dry port» στη Σόφια.


Tags
Back to top button