Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αλλάζει ο συγκοινωνιακός χάρτης της δυτικής Ελλάδας (βίντεο)

Ο δρόμος που αν και με τσουχτερό αντίτιμο λόγω διοδίων θα φέρει την Ήπειρο και την Αιτωλοακαρνανία στον… 21ο αιώνα.

Πλέον ολόκληρη η Δυτική Ελλάδα χάρη στο νέο οδικό δίκτυο θα απέχει ελάχιστα απ’ την πρωτεύουσα. Οι νέοι δρόμοι κυριολεκτικά αλλάζουν τον χάρτη των μετακινήσεων…

Είναι ενδεικτικό ότι για έναν κάτοικο της Αθήνας σε μερικούς μήνες (ως το Πάσχα) η απόσταση από το κέντρο της Πρωτεύουσας ως το Ρίο (απόσταση που θα είναι 204 χιλιόμετρα) θα καλύπτεται σε μία ώρα και πενήντα λεπτά.

Το ταξίδι (αν και δεν θα έχουν ολοκληρωθεί πλήρως όλα τα έργα και σε ορισμένα σημεία θα υπάρχουν στενώσεις) θα γίνεται σε δρόμο με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση ενώ θα υπάρχει και βοηθητική λωρίδα (ΛΕΑ).

Από εκεί και ύστερα εάν κάποιος θέλει να κινηθεί προς Αγρίνιο ή Μεσολόγγι θα πρέπει να υπολογίσει μόλις 20 λεπτά επιπλέον (καθώς μέσω γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου και γέφυρας Κλόκοβας ο χρόνος μειώνεται στο ελάχιστο) ενώ όσοι κινούνται για Άρτα θα πρέπει να υπολογίζουν χρόνο ταξιδιού το πολύ μια ώρα από το Ρίο…


Εκείνοι που κινούνται προς Ιωάννινα (αν και θα υπάρχει ακόμη εργοταξιακός χώρος σε κάποια σημεία) θα πρέπει να υπολογίσουν μισή ώρα περισσότερο.

Το ταξίδι στον βασικό άξονα λοιπόν από την Αθήνα ως τα Ιωάννινα με μια μέση ταχύτητα 120 χιλιομέτρων την ώρα δεν θα διαρκεί περισσότερο από 3 ώρες και 30 λεπτά.

Tags
Back to top button