Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Αλλάζει η ναυτική βιομηχανία: Aρμάδα ρομποτικών πλοίων εξαπολύεται στους ωκεανούς

Το σχέδιο της Ocean Infinity για εξερεύνηση των ωκεανών μοιάζει βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Ένας στόλος ρομποτικών πλοίων χωρίς πλήρωμα, θα εξαπολυθεί σε παράκτιες περιοχές για να επιθεωρεί αιολικές φάρμες και υποθαλάσσιες υποδομές της πετρελαϊκής βιομηχανίας.

Η “Armada” όπως ονομάστηκε, θα αποτελείται από 23 πλοία και το πρώτο σάλπαρε από τη Νορβηγία. Εκ πρώτης ματιάς μοιάζει με ένα οποιοδήποτε άλλο πλοίο, αλλά ξεχωρίζει λόγω της τεχνολογίας του που περιλαμβάνει κάμερες, μικρόφωνα, ραντάρ, GPS και δορυφορικές επικοινωνίες. Το πλοίο με το έντονο πράσινο χρώμα, έχει μήκος 78 μέτρων και για το παρθενικό του ταξίδι έχει μόλις 16 άτομα πλήρωμα, σε αντίθεση με ένα συμβατικό που θα απαιτούσε 40-50.

 

Οι εγκαταστάσεις της εταιρίας στο Southampton της Αγγλίας μοιάζουν σαν σετ γυρισμάτων επιστημονικής φαντασίας. Υπάρχουν 20 “γέφυρες” για τον έλεγχο των πλοίων, κάθε μία με οθόνες αφής και χειριστήρια που θυμίζουν gaming. Οι χειριστές περιβάλλονται από οθόνες που μεταδίδουν σε ζωντανή ροή τις κάμερες του σκάφους και έχουν διαθέσιμα δεδομένα από ένα σωρό αισθητήρες.

Σαουδική Αραβία: Viral το βίντεο με ρομπότ AI που φαίνεται να κάνει... ανάρμοστη χειρονομία σε ρεπόρτερ

Έχουμε ήδη αυτόματους πιλότους που επιτρέπουν στα πλοία να ακολουθήσουν μόνα τους μία πορεία. Αυτή δεν είναι πρόκληση. Η πρόκληση έρχεται όταν αλληλεπιδρούν με άλλα πλοία ή μπαίνουν σε ένα λιμάνι ή όταν υπάρχουν απρόβλεπτες καταστάσεις και κακός καιρός. Στο τέλος, αυτό θα οδηγήσει σε ασφαλέστερη, πιο αποδοτική και πιο πράσινη μετακίνηση στο νερό. Είμαι σίγουρος για αυτό.

Προς το παρόν ο νόμος της θάλασσας ορίζει πως τα μεγαλύτερα πλοία πρέπει να έχουν καπετάνιο στη θάλασσα. Ωστόσο ο International Maritime Organization (IMO) είναι πρόθυμος να το αλλάξει αυτό.

Tags
Back to top button